De oude school versus de filmische aanpak

De oude school versus de filmische aanpak

Sjaak de Lijster op 16 mei 2017
Categorie: Inspiratie
Reacties: 1
Je kent het wel de bedrijfsfilm van bouwbedrijf Postma…
Bijna acht minuten lang en je mag jezelf belonen wanneer je niet halverwege in slaap bent gevallen

Bij elk kernwoord wordt een passend plaatje getoond, ook wel “praatje plaatje” genoemd! Een aanpak die de creativiteit niet ten goede komt!

Wij geloven daar niet in!
Sturdy Media gelooft in dynamisch creatieve film, waarbij het beeld geen gesproken tekst volgt maar een eigen verhaal vertelt; het beeldverhaal!

De kracht hiervan is, dat je in de korte tijd dat de kijker geboeid blijft, de boodschap kan overbrengen en met beelden suggesties kan wekken, die een eigen verhaal vertellen!
Daarnaast zie je dat in veel films alles uit de kast wordt getrokken om het hele bedrijf en alles wat ze doen weer te geven.

Wij geloven niet dat je daar film voor moet gebruiken. Film moet je gebruiken om potentiële klanten nieuwsgierig te maken of om een kernachtige boodschap over te brengen.

Bent u benieuwd naar wat Sturdy Media voor uw organisatie kan betekenen?
Klik dan hier om vrijblijvend contact met ons op te nemen.

We komen graag bij u langs om met u te ontdekken of film een toegevoegde waarde kan zijn voor uw interne of externe communicatie.

Reacties

Gravatar

Op 2011-6-5, 13:43 zei Micha Kroes:

Leuk deze blog

Reageer op deze blog

Naam:
E-mailadres:
Reactie: